Home

donderdag 16 februari 2012

The Style of.....Adele



















Ik vind de muziek van Adele super leuk, ik heb inmiddels ook de DvD van Adele live at the royal albert hall in huis en wouh wat is ze goed en wat een persoonlijkheid. Dit en haar enorme prijzencircus afgelopen weekend op de Grammy's is natuurlijk aanleiding om Adele uit te lichten in de Style of....
Wij beautybloggers zijn natuurlijk gefasineerd door perfecte make up, mooie looks etc. Althans ik wel maar ik merk dat er op de TV en in de film en muziek scéne zoveel perfect gemaakt poppetjes zijn. Prachtige blondines met bruin en blond haar met een grove slag en skinny figuur. En natuurlijk daar kijk ik met plezier naar en haal ik mijn inspiratie ook deels van daan. Maar als ik iets zo'n enorme afknapper vind is het een beauty zonder persoonlijkheid en dat komt erg vaak voor. Nou van Adele kun je alles vinden (en ik vind haar briljant) ze heeft persoonlijkheid van Adele is er maar één.


Typische Adéle
  1. Redhead
  2. Geen maat 36
  3. Big bumping hair
  4. Exentriek, eigenwijs en puur



























































1. Maybelline Fit Me Foundation
2. Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner
6. Jemma Kidd I-Glamour Lashes
7. M.A.C. Myth Lipstick
9. Laura Mercier Secret Camouflage Concealer


Adele met en zonder make up, ik houd van puur maar met make up wordt ze wel meer Classy!

Het goede nieuws ze stopt geen 5 jaar dit was een flapuit opmerking in Vogue ze geeft nu aan op haar website hoogstens 5 dagen. Wat vind jij van Adele vind jij haar ook echt onderscheidend in haar look?

Laat me weten?
Adios Marieke

6 opmerkingen:

  1. Ik vind Adele echt een classic beauty. Ik houd echt van haar stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adele's grote poppenogen vind ik echt prachtig, zeker als ze opgemaakt zijn! Ohja, voor haar stem zou ik ook wel een moord begaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adele rocks! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel mevrouw Tuttebel haha (jij hebt ook een leuk blog)

      Verwijderen