Home

zondag 26 februari 2012

The Style of.......Britt Dekker


















Ik heb even getwijfeld of Britt nu direct de persoon voor mijn beautyrubriek "The Style...of""  is. Doorslag ze is bijzonder, naïef, grappig. Britt Dekker is één van de meest gegooglde dames, ze is van de week een officiële twintiger geworden en een enorme Twitteraar met lots of followers (ze heeft nu even een Twitter verbod van RTL 4 opgelegd gekregen) en inmiddels is ze ook een Youtube hit omdat ze briljant wordt geimiteerd. Ze is toch echt groot geworden door de social media en dat spreekt "ons" bloggers dan ook wel weer heel erg aan.
Voor iedereen is de magische vraag toch wel speelt ze soms het naïeve blondje of is ze echt puur. Ik vind haar onwijs grappig ze zorgt echt voor "Actie in de Taxi" een doorzetter (loopt met haar 1,60 met 2 backpacks in de jungle) maar haar style is niet chique of classy. Ze is echt een mooie dame geworden voor mij typisch zo'n meid waar je als meisje van droomt, blonde haren, roze kleren. Maar toen ik ouder werd vond ik dit niet meer fashionable en stylisch wel gaaf om te zien dat sommige meiden echt een Barbie meisje worden als ze groot zijn.














Typische Britt
  1. Wit Blond haar
  2. Spier witte tanden
  3. Grove slagen in het haar
  4. Flapuit, roze, meisjes-meisje
  5. Plat Noord Hollands accent








































































Wat vind jij van Britt is het jouw style?

Laat me weten
Adios Marieke

7 opmerkingen: