Home

maandag 28 mei 2012

Hair Side Swept























Als je door de magazines bladert en de celebs op de catwalk aanschouwt valt me op dat de hair side swept helemaal hot is. Eigenlijk heel simpel je haar los maar dan aan de zeikant gedrapeerd. Je hebt zo wel een gestylde look die niet te veel tijd kost. Het ziet er gestyld en doordacht uit maar het geeft wel een nude, easy uitstraling  
Het allermooist vind ik persoonlijk als het haar met een grove slag voorbewerkt is en dan een side swept maakt.

Tips voor het maken van een grove krul.

Wil je een grove krul en heb je dit helaas niet van jezelf, kies dan voor warmte krullers. Het beste effect (wat zo lang mogelijk blijft zitten) creƫer je door de krullers zo heet mogelijk in te draaien. Ook moet je de krullers goed af laten koelen en voorzichtig uit je haar halen. Gebruik van te voren een stevige versteviging in het natte haar en droog het helemaal aan. Bij het indraaien moet je er op letten dat je de bovenkant niet indraait (deze mag plat blijven) en je begint aan de zijkant van je hoofd. Draai de ene krul naar voren en de andere naar achter, dikke en dunne rollers door elkaar heen. Schud het daarna lekker los en gebruik een lekkere silk of olie voor een mooie glans !



































Wat vind jij van de Hair Side Swept

Laat me weten
Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

7 opmerkingen:

  1. Het staat wel erg mooi! Helaas kan ik het zelf niet hebben, dan krijg ik zo`n bol hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie!! hahha dat zou toch wel mee vallen maar ik herken het wel hoor soms voel je dat het niet bij je past en het niet je positieve punten benadrukt. Liefs

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank voor je reactie ik vind the side swept ook erg gaaf.

      Verwijderen
  3. Ik heb een pony, dus dat gaat hem denk ik niet worden. Maar ik kan het eens proberen, want het ziet er gemakkelijk genoeg uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja misschien geeft de pony wel een heel gaaf effect, leuk dat je reageert op het artikel!

      Verwijderen
  4. Ik vind het mooi bij andere, maar bij mij vind ik het niet zo geslaagd x

    BeantwoordenVerwijderen