Home

vrijdag 11 mei 2012

Nailart Colourfull

Deze frisse en creatieve nailart kwam ik wederom op Pinterest tegen. Een goede inspiratie bron, het lijkt mega moeilijk maar met een vaste hand kom je een heel eind.
 Je kunt kiezen om de nailart te maken met plakband en lakjes of je kiest voor nailart pennen met een fijne kwast. Dat laatste is indien je het toch in je beautycase hebt liggen het handigt.

Benodigdheden;
- Plakband en ongeveer 6 frisse kleurtjes nagellak
- Nailart pennen ongeveer 6 keuren
-geduld drogen, drogen, drogen.

How to
- Lak je nagels in een basis kleur (bij voorkeur niet te donker), aanrader fuchia rose is prima
- wacht tot het droog is
- neem het voorbeeld voor je
- trek een streep en wacht tot het droog is
- trek nog een streep en wacht tot het droog is
- varieer zelf met het patroon
- Voilá klaar is kees.
Deze nailart pennen heb ik in Vietnam gekocht maar je kunt ze ook via internet (Ebay) kopen



De colour blok kleurtjes van de Hema zijn ook geschikt.
Vind je het te moeilijk start dan niet met te veel kleurtjes met vier heb je ook al een groots effect.

 






































Zou je deze nailart willen maken?
Laat me weten

Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

8 opmerkingen:

  1. Deze is onwijs leuk. Allemaal verschillende kleuren. Dit zou ik dus echt niet kunnen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, maar daar heb ik het geduld en de vaste hand niet voor, vrees ik. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit! Helaas is geduld niet meteen een eigenschap die ik bezit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw echt supermooi! Het zou me alleen nooit lukken denken ik :)

    www.parisandroses.blogspot.com Ik volg je, volg je misschien terug?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie en bezoek op mijn blog, ik maak me zo ook ff lid van jou leuke blog!!

      Verwijderen
  5. Hoii
    Over nailart gesproken, ken je dit youtube kanaal:
    http://www.youtube.com/user/cutepolish
    Cutepolish heet het, en het zijn superhandige tutorials van 2 minuutjes waarin ze hele simpele nailart uitleggen. En het is echt zo leuk!!! Ik vind zelf die prom nails tof.

    BeantwoordenVerwijderen