Home

donderdag 14 juni 2012

Shoplog londen

Het is al even geleden maar graag wil ik nog even mijn aankoopjes aan jullie tonen. Typisch Marieke ik heb niet al mijn bonnetjes meer dus weet niet alle prijzen.



Bij de Superdrug ben ik helemaal los gegaan. De aanbieding was 3 voor de prijs van 2. Ik kocht 6 paletten van Sleek, een blush, een eyeliner en een powder compact. Verder nog volume poeder (die is in Nederland zo enorm lastig te krijgen) en op de aiport BB cream.


Ben er helemaal happy mee!!! Ik ga alles nog apart reviewen.

Ik was helemaal enthousiast over mijn tester van de Buffy dus heb direct een groot stuk in Londen gekocht.


Bij de Primark deze gave paraplu voor 4 pond, zie onder het resultaat.




BB cream 7 pond helaas bij thuis komt ondanks het woord medium een tikje te licht























Glitter Eyeliner komt nog een aparte review over

Glitter eyeliner komt nog een aparte review over





Super handig pasjes houder maar 1 pond bij de Primark


Deze gave kam voor een nochalante opsteek werkje ook maar 1 pond bij Primark


Op de woonafdeling kocht ik deze & vind hem erg grappig voor in de keuken maar 4 pond




Altijd handig kousevoetjes en onder kussens en een sloop. Balen want ik dacht het is een dekbed hoes twee persoons maar was dus een sloop acht ook altijd handig, prima kwaliteit. Primark.





Bij supermarkt Mark & Spencer deze lekker en leuke bonbons 2 voor 5 pond. En vanwege het jubileum van Elisabeth dit gave Jubilieum blik (4 pond). Tip de supermarkt is dus veel goedkoper want deze gave blikken waren ook bij Harrods maar veel duurder. (sorry deze foto's laten zich met geen mogelijkheid keren?)



Deze gave tas kocht ik op een gave markt in Camden Londen voor 25 pond, er zit nog een separaat toilettas achtige binnentas bij een klein make up tasje.



Wat vind je van mijn aankoopjes?
Adios Marieke follow me on Bloglovin or Twitter

6 opmerkingen:

  1. Wauw ik ben jaloers, wat een ontzettend gave aankopen! Nu heb ik ook zin om te shoppen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ik heb ook altijd zin om te shoppen, leuk leuk!!! X

      Verwijderen
  2. Oooooh al die Sleek paletten! Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw zo'n mooie dingen! Vooral de makeup en die portemonnee zijn echt supermooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker sleek ingeslagen! zou ik ook doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen