Home

zondag 4 september 2011

Haarmasker Elvive

I














k ben onlangs 6 weken op vakantie geweest. Ik heb als reisbegeleider gewerkt in Vietnam en daarna heb ik zelf nog heerlijk vakantie gehad in Singapore en Australië Ik heb daar een hoop inspiratie op gedaan deze ga ik de komende dagen zeker met jullie delen op mijn blog.
Een geweldig vakantie in warme landen helemaal super alleen het nadeel ik kwam met “Coupe Stro” terug op Schiphol. Mijn haar was dof en droog door de zon. Tijd voor een maskertje ik heb al veel geprobeerd en vaak helpt het ook wel maar ik ben niet verslaafd aan één merk dus nu ben ik eens voor Elvive gegaan.




















Nou misschien raak ik nu wel verkocht aan één vast merkt wat een goed masker was dit!!!
How to use? Verdeel twee bolletjes van de emulsie over je haar laat het masker 3 minuten inwerken en spoel het daarna uit. Ik zelf gebruik niet vaker dan 1 á 2 keer per week een masker zo went mijn haar er niet aan en heeft het ook echt effect als ik een masker gebruik.



















Voordeel:     Werkt uitstekend, trekt snel in
                      Goed uitspoelbaar
                      Mooie verpakking
                      Goede Prijs (bij de voordeelhal 4 euro per stuk)
                      Je kunt je haar er meerdere keren mee behandelen.

Nadeel         Geen tube je moet er echt in graaien

Cijfer              9/10

Wat is jouw lievelingsmasker?

Laat me weten
Adios Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten