Home

maandag 9 januari 2012

Essence Crystalliced


De nieuwe make up lijn van Essence is uit. Ik vind Essence echt super geweldig en waarom?
De foto's van deze Essence lijn komen van Misslipgloss.nl


1: Low budget de make up is echt low budget 2 euro voor een mooie nagellak, 4 euro voor een foundation etc. Ik vind het belangrijk dat make up voor iedereen toegangelijk is en door zoveel gewaarde beuatybloggers is ruimschoots bewezen dat je geweldige low budget beautylooks kan maken.

2: Wist jij dat Essence helemaal geen producten test op dieren.

3: Te koop bij alle Kruidvaten die keurig door heel NL verspreid zitten, TOP.

4: De producten komen kwalitatief steeds meer overeen met de hoogwaardige make up merken. De shimer in de nieuwe Crystalline collectie komt bijvoorbeeld heel dicht bij de Prep producten van MAC.
Dus wil je een lekkere grote stash waar je veel kan proberen en de leukste looks kan maken koop dan af en toe zeker mooie producten van Essence.


f7273b10 Essence Cristalliced

In deze leuke limited edition lijn zitten allerlei geweldige ‘icy’ producten in koele kleuren, die super bij de tijd van het jaar passen. Ik houd heel erg van warme tinten en glansjes, maar ik kan koel eigenlijk ook steeds beter waarderen!
174049ea Essence Cristalliced
b106988f Essence Cristalliced
Eerst de Glitter Froster For Lips and Body. Volgens mij is dit gewoon een soort heel losse ‘oogschaduw’, die je ook op je lippen kan deppen. Leuk! In 01 Frosted Champaign en 02 Diamond Dust. €2,29 per stuk.

a3243418 Essence Cristalliced
2f8e68f5 Essence Cristalliced
cfc0f028 Essence Cristalliced
Drie kleuren lipgloss! Ze doen mij heel erg denken aan Dazzlelglasses van MAC, ze hebben net van die prachtige glittertjes en shimmer, prachtig! In 01 it’s a snow-woman’s world, 02 diamond dust en 03 ice crystals on my window. De verpakking vind ik echt superleuk met die ijssterren. En een heel fijn prijsje, €1,79 per stuk!
ccf2a893 Essence Cristalliced
7a70fb39 Essence Cristalliced
64048640 Essence Cristalliced
fa3ddd88 Essence Cristalliced
Vier kleuren Liquid Eyeshadow. Ik ben benieuwd hoe deze werkt, ik hoop dat ‘ie lekker dik is zodat je hem ook als oogschaduwbasis kan gebruiken. In in 01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice eyes baby, 03 ice crystals on my window en 04 iced age reloaded.  €2,29 per stuk.
504dbae2 Essence Cristalliced
Volgens mij is dit een superleuk product wat te vergelijken valt met MAC Stobe Cream: een liquid highlighter. Kan je onder je foundation over je hele gezicht gebruiken, maar ook over je foundation als highlighter op je jukbeenderen bijvoorbeeld. Zit in een klein pompflesje, heel handig dus. €2,49.
572ff95e Essence Cristalliced
Heel bijzonder lijkt me deze Snow Flake Mascara Topper! Een topper voor over je mascara die voor een ‘snowflake’ effect moet zorgen. Ik ben heel erg benieuwd! €2,29.
1cae9752 Essence Cristalliced

a522f6aa Essence Cristalliced
f2fe245a Essence Cristalliced
f528b022 Essence Cristalliced
97da9408 Essence Cristalliced
9f787bd4 Essence Cristalliced
Alle Essence foto's zijn van Misslipgloss.nl
Als laatste wat heerlijke nagelproducten! Vijf kleuren Cristalliced nail polish. In 01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice crystals on my window, 03 iced age reloaded, 04 ice eyes baby en 05 frosted champaign. €1,79 per stuk.

Hoe vind jij de Crystalliced producten?

Laat me weten
Adios Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten