Home

zondag 29 januari 2012

Nail art Contrast kleuren

Een mooie kleur op je nagels staat direct al heel verzorgd. Een nailart daar en tegen is super leuk en trekt behoorlijk de aandacht. Nailart vind ik super leuk je kunt er je creativiteit in kwijt en onbeperkt experimenteren.

Alleen is het niet altijd even draagbaar laat staan fashionable. Oranje nagels met een vlag zijn super hoor maar dan is het wel handig als het Koninginnedag of WK voetbal is. Bovenstaande art vind ik daarom extra bijzonder het is een kunstwerkje op zich maar blijft super chique!! Ik zeg doen!!!


How To:
  1. Lak je nagel in een basecoast
  2. Lak je nagel in de 1e kleur over je hele nagel
  3. Plak de sticker (hoeft niet als je een vast hand hebt) 1,29 euro Essence
  4. Lak over de sticker de contrast kleur
  5. Lak af met een Topcoat en Ready!!!



















De bovenstaande kleurtjes zijn van Yves Saint Laurent (YSL), de mooie diepbruine en frisse appeltjes groen zijn de nieuwst aanwinsten van YSL en onder andere te bestellen via de site van Douglas. De kleurtjes zijn 31,99 euro en ja dat vind ik aan de prijs, de overige kleurtjes die langer in het assortiment zitten zijn als vanaf 23,11 euro (wat een vreemde prijs??? dat had toch niet zo letterlijk omgerekend hoeven te worden van de dollar... maar dat terzijde). Uiteraard kun je alle kleurtjes gebruiken.

Heb jij al een een nailart gemaakt met contrastkleuren?

Laat me weten

Adios Marieke

3 opmerkingen: