Home

zondag 5 februari 2012

Win Actie!!!!!















Lieve Bezoekers, tijd voor een eerste winactie op www.hollandabeauty.nl.
Alle beautyblog bezoekers zijn ongetwijfeld gek van make up, zeker als het eyecandy is.Tja en van make up kun je nooit genoeg hebben dus misschien is hier jouw kans je stash uit te breiden met een geweldige Quatro Versace Eyeshadow!!!  Het zijn vier prachtige roze-paars tinten in een luxe verpakking.


















Wat te doen, Follow me -> via de buttons Facebook, Twitter en Bloglovin.

Ik zou het ook leuk vinden als je bij de comment een vraag of idee achter laat voor een nieuwe blogpost op HollandaBeauty of een verbetersuggestie om de site nog leuker te maken. Als je de prijs niet wint hebt je misschien wel de winst dat het antwoord op jouw prangende beautyvraag wordt opgelost.

Deze winactie loopt tot dinsdagavond 7 februari 2012 tot 00:00 uur, daarna wordt er contact opgenomen met de winnaar.
Over de uitslag van de winactie is niet te corresponderen.

Een hele fijne zondag, geniet van de sneeuw!!!

Adios Marieke

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooi palette. Ik wil zeker even mijn geluk beproeven in je Give Away. Ik vind je blog echt heel erg mooi en overzichtelijk en ik vind het lastig om een verbeterpunt te bedenken. Persoonlijk vind ik de budget artikelen héél erg leuk dus wat mij betreft mogen er daar meer van verschijnen :)
    En als vraag, wat heeft je gemotiveerd om je blog te beginnen?
    Ik volg je nu op Facebook, GFC, Bloglovin' en twitter. Kijk uit naar de uitslag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk! <3 Ik volg je blog al een tijdje, maar heb je nooit 'zichtbaar' gevolgt, maar dat heb ik nu wel gedaan! (:

    Mijn vraag is wel; 'Wat zijn jouw tips voor een mooie eyeliner aan te brengen?' Hier ben ik nog niet zo'n held in, zou het graag willen leren hihi!

    En een verbeterpunt? Ik kan niet zo veel bedenken, persoonlijk ben ik gek op budget artikelen, zoals looks dus maybe kan je daar wat mee?

    Nog een tip; ga zo door hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee !

    Ik volg je via BlogLovin', maar ook al een tijdje via GFC. Ik volg je nu ook op twitter en heb een tweet gestuurd ter promotie van je winactie. Ook volg ik je nu op FB.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij je dagelijkse make-up routine doet en ben ook wel benieuwd nar je stash :)

    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi!
    Ik ben al een tijdje lezeres van je blog ;) Wil daarvoor ook meteen even mededelen dat ik vind dat je op een hele leuke en originele manier je artikels schrijft; elke keer als ik het lees wordt ik weer vrolijk van je manier van schrijven. Zo, dan weet je dat ook weer :)
    Nu lijkt het me heel erg leuk om het Versace pallete te winnen, aangezien ik zelf helaas niet zulke dure producten kan betalen. Al lijkt het me wel super om zo'n mooi product in mijn stash te hebben, waar ik dan uiteraard super zuinig op zal zijn. Ben helaas nog maar een vijftien jarig meisje die deze dingen zich deze dure dingen nog niet kan veroorloven. Ach ja, that's life :) Hm, een idee voor je blog? Dat is even denken... ik denk dat wel iets als een wekelijkse look kan doen? Vind het persoonlijk altijd leuk om te zien hoe iemand zijn makeup doet, zo kan je altijd een beetje afkijken naar tips enz. ;) Hoop dat je er wat aan hebt!

    Liefs, Shannon
    PS: Volg je op Bloglovin', Twitter en Facebook ;)

    BeantwoordenVerwijderen