Home

dinsdag 13 maart 2012

Essence Fruity Trend Collectie




Kers, abrikoos, kiwi – fruit smoothies vormen dé inspiratiebron voor de kleuren van dit lenteseizoen en brengen ons alvast in de stemming voor een sprankelende, kleurrijke zomer. De nieuwe essence trend editie “fruity” is fris, fruitig en verleidelijk door de prachtige variatie aan kleuren als aardbei, banaan, kiwi, sinaasappel en bosbes. Fruity is verkrijgbaar in Nederland vanaf half april t/m mei 2012. Schitterende sorbetkleuren en zachte texturen voor ogen, lippen en gezicht garanderen een blij lentegevoel!







essence fruity – Eyeshadow Sorbet
















Sorbet voor je oogleden! Eyeshadow sorbet heeft een fijne mousse textuur in prachtige, frisse lentetinten. De oogschaduw is gemakkelijk aan te brengen en belooft prachtige momenten… Verkrijgbaar in 01 peach beauty, 02 banana joe en 03 one kiwi a day…

Consumentenadviesprijs: €2,79








essence fruity – lipbalm

Hmmmm, jammie! Deze lipbalm verwent de lippen met twee fruitige lentesmaken en -kleuren. Verkrijgbaar in 01 peach beauty en 02 very cherry.

Consumentenadviesprijs: €1,99




























essence fruity – blush sorbet

Een frisse boost voor een prachtige finish: de blush met sorbettextuur en intense, roze-rode kleur is een perfecte aanvulling op de fruitige lentelook. De lichte en luchtige formule is met de vingertoppen gemakkelijk aan te brengen op de wangen. Verkrijgbaar in 01 smoothie operator.

Consumentenadviesprijs: €2,79



essence fruity – nail polish
Gezocht: fruitige kleuren! Zo kleurrijk en sprankelend als de lente – deze vijf goedgehumeurde nagellakken kondigen het begin van de lente aan! Een absolute must–have voor de fruitige voorjaarslook. Verkrijgbaar in 01 banana joe, 02 peach beauty, 03 very cherry, 04 one kiwi a day… en 05 mashed berries.
Consumentenadviesprijs: €1,79









essence fruity – scented top coat
Aardbeien, fantastisch! De geurende top coat is super fruitig en geeft de nagels een verleidelijke verse aardbeiengeur. Verkrijgbaar in – what else -01 smells like strawberry...
Consumentenadviesprijs: €1,99










essence fruity – nail fruits

















Schattige kleine stukjes fruit op je nagels – de absolute eyecatcher van dit seizoen! Nagels worden met deze trendy dessins in slechts enkele seconden vrolijk versierd. Supergemakkelijk aan te brengen, dankzij de meegeleverde nagellijm. De ultieme must–have voor alle nagelfashionista’s dit voorjaar. Verkrijgbaar in 01 fruit punch to go.
Consumentenadviesprijs: €1,99

essence fruity, is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister vanaf half april t/m mei 2012 in Nederland.
















Wat vind jij van deze collectie en waar kijk je het meest naar uit?

Laat me weten
Adios Marieke

8 opmerkingen:

  1. ik ben er erg benieuwd naar! ik weet nog niet of ik echt iets ga kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie ik ben ook benieuwd hoe de producten in het echt zijn, liefs

      Verwijderen
  2. Wat een superleuke collectie. Ik kijk hier echt naar uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt heel benieuwd naar deze LE.
    liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie ik ben ook heel beniewd, liefs

      Verwijderen
  4. Ik zag ze al eerder voorbij komen, het ziet er echt super leuk uit! De lipbalm en de lakjes ben ik erg benieuwd naar :) lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie op mijn blog, ja ik kijk ook erg uit naar de lakjes ga ze zeker koper ter zijner tijd. Liefs

      Verwijderen