Home

dinsdag 20 maart 2012

The Style of Doutzen Kroes


Sunnery (elke man wil hem wat aan doen denk ik haha) want hij is de trotse man (en ik snap Doutzen) van dit prachtige model. Jeetje ons Doutzen een sprookje, een meisje uit het dorp die eens een paar foto's verzend naar het wereldse Amsterdam en zie nu hier.

Vooral de collage die ik heb gemaakt van haar Covers waarvan ik er nog 380 niet heb kunnen plaatsen geven haar staat van dienst wel aan.

En jeetje met zo'n salaris, zo'n geweldige lijf, die prachtige "kop" dan zo gewoon blijven dan ben je nog groter dan je op je CV als supermodel aan toont. Je begrijpt ik ben fan van haar. Waarom? Een classy beauty die het helemaal zelf gemaakt heeft die zonder make up even mooi is. Die een kind op de wereld zet en in haar verlof nog even Victoria Secret loopt. Ja tuurlijk iedereen denkt shit waarom zei wel en ik niet. Ze heeft uiteraard een perfect DNA maar vooral ijzeren discipline en ze verstaat haar vak. Met trots kondig ik jullie aan de looks van ons internationaal Fries model, Doutzen Kroes!!! Kijk je mee?


Typische Doutzen Kroes
  1. Blondine
  2. Blauwe ogen
  3. Perfecte huid
  4. Killer Body
  5. Interantionaal wereld model
  6. Fries met allure
  7. Moeder

Doutzen zonder make up, wat een goede huid wat een model, super!!!!


Wat een lichaam ze doet er ook veel voor maar die buik en kont, Amazing.



















Vind je haar ook zo'n Beauty?

Laat me weten
Adios Marieke

5 opmerkingen:

  1. Doutzen is echt een prachtige vrouw! Leuk dat je aandacht aan haar besteedt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Evelien, dank voor je reactie ja Doutzen "onze trots" moet toch wel een keer vermeld worden haha

      Verwijderen
  2. Ze is inderdaad prachtig! Wij mogen als Nederland trots zijn op haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen