Home

vrijdag 6 april 2012

High Heel Art


Laats had ik heb over de site Boredpanda onlangs snuffelde ik daar weer rond en viel mijn oog op deze te gekken High Heels met elk een thema. Ik vind het ontzettend leuk dat er vaak een dikke knipoog tussen fashion en Art gemaakt wordt. Wat een geweldig kunststukjes zijn dit.

De schoenen zijn gemaakt door de Israëlische schoenen ontwerper Kobi Levi. Hij heeft gebruik gemaakt van zijn wilde fantasie en dit resulteert in ongewone hoge hakken.

Kobi Levi zegt er zelf het volgende over. 
"In mijn artistieke geest in de schoen mijn doek. De trigger om een ​​nieuw stuk te maken ontstaat als een idee, een concept en / of een afbeelding in mijn opkomt. De combinatie van het beeld en schoeisel zorgt voor een nieuw ontwerp wat tot leven komt. Het stuk word een draagbare sculptuur.  Het merendeel van de inspiraties zijn uit de "schoen-wereld", en geef het schoeisel een extreme transformatie. Het resultaat is meestal humoristisch met een uniek standpunt over schoeisel. "

De Glijbaan
















De hond




De Zwaan



XXL

















Blazen

Banaan













Moeder en dochter















Kaugom



Winkel trolley























Op 2 voeten























Toucan




Heden daags Chinees
















Olijf olie

































Welke vind jij het leukst?

Laat me weten

Adios Marieke



4 opmerkingen:

  1. Er zitten echt hele goeie tussen! Ik vind die kauwgom pump het leukste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie ja die met het kaugom geeft ook een goed special effect

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja ze zijn grappig hé, leuke site trouwens deschoenkast.nl

      Verwijderen